Cazuri de hipertensiune arterială după imunizarea cu vaccinul Pfizer. Recomandarea medicilor francezi

vaccin-pfizer
  • Medicii francezi au înregistrat 73 de cazuri de hipertensiune după vaccinul Pfizer.
  • Nu a fost stabilită o legătură directă între vaccinare şi creşterea tensiunii arteriale.
  • Medicii francezi îţi recomandă să îţi verifici şi tensiunea, dacă ţi-e rău după vaccinare.

Ştii că, după ce te vaccinezi, te poate durea braţul, poţi face o alergie sau te poate durea capul sau să faci febră. Pot apărea şi cazuri de alergie severă şi scrie asta în prospectul vaccinurilor.

Dar sunt şi efecte care nu sunt precizate, cum ar fi hipertensiunea arterială. Agenţia Naţională a Medicamentului din Franţa a înregistrat deja 73 de cazuri, după vaccinarea cu Pfizer.

Unele au apărut iemdiat după vaccinare, altele la câteva ore sau chiar la câteva zile. Şi nu a fost stabilită o legătură directă cu vaccinarea până acum. Medicii francezi le recomandă celor care au stări de leşin, ameţeli sau dureri de cap după vaccinare, să îşi verifice şi tensiunea arterială.

Lasă un răspuns